Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 23, 2009

Ye...sy paham...tp masalahnye ialah.....

Dh lame tak berblog ni...asyik delete blog je...lgpn takde mase la nk berblog...ni tibe2 terase nk berblog plak...
Smalam ISO committee company aku ade internal meeting...termasuk la aku...nasib la tak lame lg jawatan aku ni aku nk bg kt staff lain...mls gile nk bt ISO ni...leceh...
K la...nk dijadikan cite...MR ngan ade sorg ISO committee ni mmg slalu la bergado satu same lain sbb masing2 nk pertahankan gak diorg punye pendapat...taknak compromi lgsg...ape la...
Mule2 nk tergelak pn ade...maklum la...dh biase ngan bdk 2 org ni...lame2 cam nk bertumbuk la plak...memasing dh tgg suare...nasib la ade manager yg leraikan...klu tak mau berguling mamat 2 eko ni...
yg MR ni plak aku nk tergelak asyik ulang 'Ye...sy paham...tp masalahnye ialah.....'...
tu je la yg die ulang...aku pn tergelak gak...sbb ayat beliau agak skema dipendengaran kami...wah...aku plak dh terskema...haha....

No comments:

Post a Comment