Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 17, 2010

Hari ini dan smalam...

Hrmm...dah bersawang dah rupenye blog ni...ye sbenarnye aku buat blog ni utk diri sendiri...so br skang nk publish...ok...teringin nak tanye sume, korg rase korg dh buat yg terbaik ke utk diri, keluarga dan relationship korg?tak kisah la kawan ke bf/gf ke or husband/wife...maybe kite terpk yg kite dh bt yg terbaik tp sbenarnye still tak mencukupi kan...

aku slalu tertanye2...kenapela aku bt silap...kadang2 aku belaja dari kesilapan tp kadang2 aku ulang blk kesilapan aku tu...bukan taknak blaja tp...ntah...still ulang kesilapan yg same...ye aku tau end of the day mmg bende tu akan dtg blk kt diri aku...i mean kesusahan la...tp nk bt cemane...dh mmg sendiri punye kesilapan so kene la tanggung kan...maybe sbb keras kepale???sape tau kan...ye aku degil...aku tau ape yg korg pk mase bc blog aku ni...

kadang2 kite slalu tetanye2 jugak nape la kite dpt balasan yg tak baik sbb kadang2 ade gakla bt baik even kite takde la baik...mak aku slalu ckp...smayang kene cukup...ye aku ngaku waktu smayang aku tunggang terbalik...tgh cube la ni nk btlkan..insyaallah bole kot...huhu...tp aku pecaye..cemane jahat or teruk seseorg tu, someday, mesti die akan baik gak...klu tak caye korg tgk diri korg...semakin baik or semakin teruk...mesti ade improvement kan...

so pk2 kan dan slamat beramal...

No comments:

Post a Comment