Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 1, 2010

shopping raye..

raye dh nk dekat...so ape lg...yg paling penting dn utama, shopping...aku punyela beria2 nk tukar imej smpi cr baju kt butik zara midvalley ngan KLCC...huhu...nk sgt bj yg aku nk tu...tp takde gak size...tp mase kt butik zara KLCC aku ternampak pondan pegang 1 bj dn bj tu cantik...diulangi...cantik ok...kenela ngan taste aku...

bile pondan tu tak muat ngan size yg die amk tu (die pegang S size tp aku rase die kene pkai L or XL...hihi), aku pn terus capai la bj tu...pondan tu toleh2 gak kt aku...haha...tp aku bt tak tau jela...test n past...muat...byr dn terus kuar dr butik tu...eh silap...tgk2 lg...takde yg berkenan, so kuar dr butik...g butik lain sume tak sesuai...tp at least aku dh abs la shopping bj2 utk raye...tp actually aku terus pkai bj2 yg aku beli tu hari2 seterusnye...hahaha...ala bj raye kan bj kurung je kan...

No comments:

Post a Comment