Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 14, 2010

Budak Sekolah

td sbelom aku blk, aku isi minyak kt Petronas Wangsa Maju...aku nmpk 2 org bdk sekolah tgh beli air kot...salah sorg tu ngan rambut merah menyala n tudung tersangkut kt beg....aku cukup tak paham ngan bdk2 zaman skang yg kuar je dr sek terus bkk tudung...ape yg cube diorg nk buktikan?nk buktikan rambut diorg terlalu cantik utk disorokkan dr kwn2 sek atau diorg nk tunjuk rambut baru diorg kt kwn2?

aku pn free hair gak tp takdela cam diorg...aku igt dulu mase sek, aku rase takde kot bdk2 sek aku yg bukak tudung bile kuar dr sek...i mean diorg pkai gak tudung smpi umah even the fact is diorg free hair...dan aku ade gak beberape org kwn2 yg agak nakal tp diorg takdela bt perangai bkk tudung bile kuar je dr gate sek...

lg 1 yg aku perhatikan diorg ni berani dating terang2an dengan bj sek...adoi dik...blk umah salin bj dulu pastu br la kuar dating...kan nmpk tak manis klu dating ngan bj sek...tak memasal kurg lg pahala aku sbb mengutuk...rmai yg dengan selambenye berpegangan tangan n dating kt kdai2 ngan bj sek...aduh...panorama yg paling membencikan bile tgk bdk2 sek camni...

rmai gak yg dr umah or depan mak bapak elok je pkai tudung...tp bile je tgk line clear terus bukak tudung...pastu mak bapak diorg sesedap rase je nk mengutuk ank org lain padahal ank diorg tergolong dlm golongan yg diorg kutuk..bile dh kantoi mule la nk ckp ank diorg terpengaruh ngan kwn2...tlg la makcik pakcik...ank makcik pakcik tu bole pk sendiri mane yg patut diikut dn mane yg tak...so tgk ank masing2 sbelom tgk ank org...

dan byk yg aku tgk bdk2 sek ni klu amk gambar, exspecially ngan so called bf mesti nk amk gambar cium bagai...aku makin pelik sbb diorg ni ngan bangganye tunjuk kt org...aku ni yg bole dikatekan akhir 20an pn takde bt camtu...even klu aku bt pn...aku ckp klu k, aku takkan tunjuk ngan org...ape yg nk dibanggakan???

No comments:

Post a Comment