Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 7, 2011

demam bola

ok...entry kali ni even dh agak lapuk tp demam die still lg terase kan...frankly speak mmg aku jarang tgk bola malaysia ni sbb pd aku diorg main agak hampeh...sori uoll...based on game yg sebelum2 ni...mase diorg nk g suzuki tu aku mmg tak yakin malaysia bole menang...

1st time aku tgk diorg main is mase separuh akhir...serius...tak tepk pn nk tgk..tp sbb dh separuh akhir so tgk la...lg pn teman Mr.S tgk bola...bile dh tgk tu aku tgk diorg main bole tahan...mase tu la aku kenal safee, khairul fahmi, shahrul, amirulhadi,ashari n beberape player yg lain...mase tu aku mule pk yg msia tak perlukan kembar...diorg pn org highlight sbb diorg kembar...agak fancy kan...huhu...

lebih membanggakan aku bile msia layak ke final...berbunga2 ati aku tgk khairul fahmi sbb pd aku die mmg superb...selambe je die save bola...bangge ade ank mude cam die...aku yang tak kenal die sbelum ni start minat die...aku start search psl die kt google n jumpe blog gf si keeper ni...

yes agak hampa bg pemudi2 yg minat kt keeper hensem ni...Mr.S pn ckp muke die cam jepun...aku just suke sbb die sgt bgs...mcm gf die ckp la...sbelum ni takde sape pn kenal die n tbe2 name die naik bile cemerlang dlm suzuki...klu aku jd gf die mayb aku akn jeles bile nora danish pn suke die...waaa....nora danish tu...gf die pn ade ckp jeles bile nora danish yg minat keeper ni...

aku bc blog si gf ni dengan senyuman dn kadang2 ketawa tgk gelagat si couple ni...agak sweet diorg ni...to khairul fahmi, bile dh kt atas jgn lupe kt elia tu...die yg byk support awak...mase awak ssh die ngan awak...jgn plak bile dh senang, dh popular ni awak bt hal plak ye...pape pn awak mmg terbaik...

No comments:

Post a Comment