Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 29, 2011

Gaduh...

Smalam aku ngan Mr.S lepak mnm kt mamak yg selalu kitorg lepak...dr awal2 dating smpi la skang ni ha...huh...ok...nk cite psl pergaduhan yg aku tgk smalam...

actually dh beberape kali gak aku tgk ade gaduj kt mamak yg slalu kitorg lepak ni...tp smalam gaduh between staff ngan member owner mamak tu...aku pn ngan kepochinye tanye kt salah sorang staff..."nape tu linggam?"..."mabuk...mabuk..."ourh staff tu mabuk...maybe sbb tu member2 owner tu marah kot...tp aku rase mamat tu tak kcau org...

diorg pn ade la bertekak...aku tgk je...cube nk paham situasi...tp gagal sepenuhnye sbb diorg berbahase tamil...haha...pastu diorg beralih kt luar restoran tu...tibe2 keadaan jd kecoh ngan maple2 ni bergaduh mulut...ok sbelum tu mamat yg mabuk tu bwk kuar pisau besar kluar...pisau besar ok...lebih kurang mcm pisau potong daging tu...erbalik pd kecoh2 tu...tbe2 ade sorg member owner tu hentak mamat yg mabuk tu ngan kerusi plastik...aku igt kaler die...kaler BIRU...pastu member owner tu lari msk dlm kedai...

aku igt dh settle...rupe2nye mamat yg mabuk tu ade bleeding kt kepale...im not so sure tp sort of la sbb kolar die ade darah2...then mate aku mmg dh tengok kt pisau yg kt tpt org bt rojak tu...aku dh ckp dlm ati mesti mamat ni nk capai pisau tu...rupenye betul...die capai pisau tu n baling kt sorg staff ni...dengarla org2 jerit...termasukla aku...pisau kot...nasib baik la staff tu pegang cutting board...klu tak, aku rase mmg dh kene dh tangan die...adela 1 family ni br smpi...bwk baby...mmg sikit lg nk kene baby tu...brother tu pn bising2...Mr.S konon nk blagak macho bgn smbl ckp "klu gado lg aku panggil polis"..ish die ni...kene tetak ngan pisau br tau...nk jd hero la konon...

then Mr.S ddk blk...tbe2 die nk bgn plak...aku ape lg...tarik jela bj die suro ddh blk...aku pn taknak la die kene tetakkan...kang tak memasal aku plak kene jd saksi kejadian...buang mase...huhu...then mamak yg mabuk tu msk blk kedai...aku tak tau intention die tp aku plak yg gabra...yela org mabuk ni mane la die nk igt...dlm otak aku terlintas klu la die amk pisau pastu tarik aku jd tebusan nk suro member owner yg hentak die tu serah diri, mati aku...mampus mamat tu nk serah diri...paling kuat pn die just bole pggl polis je...silap2 Mr.S pn bt tak tau je...gile...sape nk selamatkan aku?then terus ajk Mr.S tu blah je...tkt ape yg aku pk tu jd kenyataan...so tak tau la ape ending die kan...tp td aku cr2 gak berite ade tak lelaki kene tetak kt mamak...haha..."jgn2 linggam mati kene tetak kot" aku ckp kt Mr.S...bole plak die sengih2 je...huh

No comments:

Post a Comment