Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 26, 2011

TEMAH

Pd 24/01/2011, kul 7 lbh mama msg ckp adk ipar aku dh start sakit sikit2 je tp tak g hospital lg...then aku assumed maybe pg esok kot sakit betul2...tibe2 kul 10 mama ckp adk ipar aku msk wad dah...pastu kul 10.30 mama call ckp aku dh dpt ank buah...baby girl...kejap gile adk ipar aku skt then terus bersalin...

esoknye mama g jb nk tgk adk ipar ngan ank buah aku...aku sgt pasti yg mama mesti akan amk gmbr n mms kt aku...aku pn tertunggu2 gak mms dr mama....then tak lame pastu mama mms gmbr ank buah aku...aku tanye bape berat...mama ckp 2.9kg...muke cam angah mase baby...bile aku tgk mmg ade rupe belah aku...tp tgg dh besar br tau muke cam sape...aku tanye lg ape name die?mama ckp angah lom letak name lg...ala takkan takde name kot...dh tu nk pggl ape kan...mak aku terus ckp TEMAH...hahaha...mmg smpi ko besar la maklong pggl ko temah...klu nk marah, marah kt tokmama ye...haha


No comments:

Post a Comment