Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 17, 2011

impian

sume org ade impian masing2...tak kire la impian utk life ke...pasangan ke...marriage ke...aku pn tak terkecuali...aku imkan aku berjaya dlm hidup...dlm kerjaya...nk ade gaji yg besar...umah besar dan kereta...ourh kereta tak bole besar sbb aku kecik...so nk kete mahal dlm erti kate lain berbelanje besar...aku nk berbelanje tanpa pk harga...im otw to get it...insyaallah klu ade rezeki bole dpt...

utk pasangan plak aku impikan pasangan yg memahami...aku nk yg hensem dan kaye...hensem kt mate aku pn cukup...taknak la hensem kt mate org lain gak...huhu...aku nk yg kaye gak...kaye ngan kasih syg...kaye ngan sifat memahami dan kaye ngan sikap mahu aku bahagia...sekali gus bole membahagiakan aku dlm perkahwinan...

No comments:

Post a Comment