Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 2, 2011

Sindrom Bakal Pengantin

Mase aku bt entry ni, rase sebak...nk nangis...ati tak tenang...mcm2 perasaan ade...mayb dalam mase tak sampai setaun, aku akan kawin...beberapa bulan tu tak lama...bile pk aku dh nak kawin, mcm2 yg aku pk...klu sbelum ni aku slalu tanye ngan tunang aku bile nk kawin, skang bile dh nak kawin, aku plak yg risau...

Risau bile pk nk kawin tu mcm2 yg aku kene ubah...mcm2 aku kene perbaiki...bile pk lepas kawin, aku bkn lg tanggungjawab mama ayah, aku jd sedih...lepas kawin, aku kene utamakan family husband...ntah mcm mane la keadaan aku nnt...ntah husband bg blk kg sebulan sekali mcm skang ke tak...

Lepas ni aku akan ade sorg lg mak...aku tak tau mcm mane bakal mak mertua aku...bole ke aku get along ngan die?suke ke die kt aku?bole ke aku jd menantu yg baik?klu mama skt n at the same time mak mertua skt aku nk bt cemane?kadang2 aku terpk, sume pompuan yg nk kawin ade sindrom yg same ngan aku ke aku sorg je yg ade sindrom ni?

Maybe ni just sindrom sbb lame tak blk kg...rindu nk tgk muke mama ngan ayah...nk borak ngan diorg...nk cite problem ngan diorg...manela tau lepas kawin, aku tak bole nk blk slalu lg...hrmm...ntah la...actually bende ni sume bt aku jd tak sabar nk blk kg...rase cam arini gak nk blk kg...

No comments:

Post a Comment