Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 23, 2009

Blogger..........

Hrmm...dh byk blog dh aku tgk...sume cntk2 n suke2 je nk luahkan perasaan...ceh...same la cam aku...saje je nk kongsi cerite kan...
ade blogger yg kongsi ngan kite hasil keje seni diorg...cam ade 1 blog tu...really impress me with his 'contengan'...really come with gd idea n really interesting....
bdk2 mude zaman skang ni mmg byk tol idea...tp mamat tu mmg bes...menghiburkan la...bf aku pn ckp mmg bes...
bf aku ade gak tnjk kt aku ank CEO die yg merangkat Manager diusia yg mude tu punye blog...hahahaha...kntoi la plak ngan sume ofsmate yg die kutuk ofsmate die...klu aku mesti malu pastu tanam kepale dlm tanah...malu siot...pecah la tembelang beliau...
blog ni bgs sbenarnye...yela...kdg2 kite tak tau nk luahkan perasaan kt sape n teringat ade blog so kuarkan la perasaan tu kt dlm blog...

No comments:

Post a Comment