Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 7, 2011

Restaurant

ok...entry arini nk ckp psl restorant....aritu ade g sunway pyramid...nmpk ade 1 restorant...fullhouse restaurant klu tak silap...dr luar nmpk cam cntk je...based on blog org lain, kt situ mmg cntk...harge pn takde la mahal pn...biase je...act dh lame dh aku nmpk restaurant tu...dr zaman2 ngular ngan ofsmate lame lg....tp smpi skang tak g...dulu igtkan mahal..yela dr luar mak ai...nmpk cam exclusive tp diorg ckp makanan below 20 and air below 10...okla kan...takde la mahal mane pn...


comelkan...



klu kt the curve tu aku nk sgt g garden restaurant tu...nmpk cam cntk je...cam romantik pn ade...ala2 taman...yela name pn garden restaurant kan...tp mampu tgk jela...tkt mahal sgt...mmg la ade credit card...tp...klu iktkan kepale aku yg tak pk psl harge mmg aku dh g dh...tp tkt jd cam bubba gump...punye la mahal...tp takde la bes mane pn...sirloin die besar dn tebal...tak daya la aku nk mengunyah....


No comments:

Post a Comment